Saturday, October 17, 2009

ISTANA PASIR


Tak dapat bina dan tinggal di istana yang real punya, sekadar buat istana pasir je pun jadilah.. hanya untuk suka2 =D Kalau yang memang jenis ada bakat tu pulak, mesti kreatif habis hasilnya.. macam contoh gambar2 kat bawah ni… layan jela ek~


[[ HARRISON HOT SPRINGS SAND CASTLES ]]

Berdiri dengan gah nya...

Ni jiran2 sebelah istana tadi (hujung kanan sekali)…


Istana ke ni? Keciknya... ~


Nampak simple, tapi cam susah jugak nak bina


Yang ni pun samela…


Ni kawasan pagar (gerbang) sebelum masuk ke kawasan istana kot…


Cukup tinggi… tegak berdiri ~


6 comments:

  1. cantik sunggguh istana2 tersebut...

    ReplyDelete
  2. Salam dik...

    Rehatkan minda eekkk ^-^
    istana pasir yg canteek...

    ReplyDelete
  3. to ~PakKaramu~ :
    thanx for visiting =)

    to saya_arief:
    ha'ah.. cantik kan.. tapi sayangla, dah bina dengan cukup lawa dan kretif, tp xleh kekal lama pun =(


    to kak liza:

    salam buat akak juga..
    hehe.. tau2 je akak ek.. tula.. penat asek ngarang panjang2, dengan esemen yg leh tahan banyaknya, juga final xm yg x lame je lg ni, sekali sekala rehatkan minda dengan cuci mata duk tengok istana2 yg cantik biarpun bukan real punya istana =D

    ReplyDelete
  4. perghhh!!! cantik giler istana pasi ni!!! wah! kat malaysia ade x? wah! best giler!! cantik! dlu sy pnh wat juga tp x jd la.... ape2 pun dorg mmg hebat!!

    ReplyDelete
  5. ade ke x ape nye? kalau duk buat istana pasir ni, rasenye ade je.. tp xtaula sampai tahap ade contest ke x.. x pernah pulak dgr malaysia ade buat contest utk istana pasir =D

    apepun, yup, hebat kan hasil2 drg ni? mmg berbakat sungguh! dah namanye pn masuk contest.. mestilah hebat2 semuanya ^_^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails